10 motive sa consumi hrisca
Material realizat in cadrul campaniei de informare si crestere a respectului de sine a femeilor ”Frumusetea la 40 de ani”, proiect derulat in perioada martie 2015 – februarie 2016 de Russenart Communications in parteneriat cu Pirifan Distribution, Hebra Dermatologie, Jolidon, Beauty Boutique si pictorul Daniel Bulimar-Henciu.
S-a constat, in urma unor studii, ca hrisca are un rol important in mentinerea nivelului scazut de glucoza.
Datorita compozitiei sale hrisca, este inclusa in alcatuirea unor meniuri variate, in dietele multor boli, iar recent a fost inclusa in curele de slabire.
Terciul de hrisca si lapte are rol in combaterea diabetului dar are rol in cresterea secretiei unui neuromediator – dopamina – cu rol in combaterea depresiei. Tot pentru diabetici, un amestec de hrisca cu iaurt (lasat peste noapte pentru fermentat) este extrem de eficace
Este recomandata pentru cei care sufera de afectiuni cardio-vasculare in general si arteroscleroza si hipertensiune arteriala in special, celor cu edeme de diferite naturi, persoanelor cu diabet zaharat si fragilitate vasculara, combate hemoragiile
Scade probabilitatea de a face numeroase forme de cancer (cancer gastric, pulmonar, esofagian sau colo-rectal)
Fiind bogata in fibre alimentare insolubile, in lizina (un aminoacid esential), magneziu, in cupru organic şi vitamine din complexul B, hrişca contine substante cu efect diuretic, care reduc excesul de apa din corp.
Mentine tanar sistemul nervos, imbunatatind capacitatea de retinere şi memorare
Caracteristicile specifice ale proteinelor din hrişca şi raportul unic de aminoacizi din compozitie, face hrişca un aliment de neegalat in reducerea nivelului de colesterol
Previne aparitia pietrelor la bila
Hrişca nu contine gluten şi poate fi consumata in siguranta de persoanele care sufera de boala celiaca.
Despre campanie
Campania ”Frumusetea la 40 de ani” este derulata timp de 12 luni, in perioada martie 2015 – februarie 2016. in cadrul campaniei, 12 doamne din presa, cu varsta intre 35 si 47 ani, sunt invitate sa vorbeasca despre ceea ce inseamna frumusetea in jurul varstei de 40 ani, oferind sfaturi pentru o ingrijire si o alimentatie sanatoasa. Lunar, fotografiile doamnelor participante in campanie sunt transformate in tablouri realizate de pictorul partener al proiectului, Daniel Bulimar-Henciu.
In 2016, din tablourile campaniei va fi realizat un calendar de perete si o expozitie.
Pana in prezent s-au alaturat campaniei ”Frumusetea la 40 de ani” urmatorii parteneri media: Amelie.ro, 121.ro, Ziarul Actualitatea, Revista Avantaje, Business Woman, Ce face Mimi?, Fashionandbeauty.ro, debanat, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, La Bucatarie, Imaginea mea, InfoEst, Marya, Mujer, Romania libera, Radio Romania Cultural, Romania Pozitiva, Senso TV, Universul Argesean, Vipstyle.ro, Woman TV, WorldWide Romania.