Conceptul unic in Europa, Pizza Flower lanseaza programul de francizare
In mai 2017, Pizza Flower lanseaza programul de extindere in sistem de franciza, in cadrul caruia compania isi propune sa deschida noi locatii in sectoarele 1 si 2, in 2017, pe langa cea existenta in sectorul 3 si sa studieze oportunitatile de extindere in alte orase cu potential din tara.
Costul pentru deschiderea unei locatii se situeaza intre 18.000 si 40.000 de euro, in functie de suprafata si localizare. Suma include taxa de franciza, costurile operationale (pachetul de branding, training pentru personal, acces la canalele de comunicare, drepturi de folosinta ale marcii etc.) si de amenajare a unei locatii Pizza Flower. Durata minima a unui contract este de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.
In primul an de la deschidere cifra de afaceri a unei locatii este de minim 60.000 euro la un numar de 2500 clienti unici, conform cifrelor inregistrate de catre prima unitate.
Printre condiţiile pe care trebuie sa le indeplineasca un nou francizat pentru achiziţionarea licenţei se numara deţinerea sau inchirierea unui spaţiu potrivit pentru dezvoltarea afacerii, sa rezoneze cu conceptul, sa aiba afinitate cu domeniul gastronomic sau al ospitalitatii, sa-i faca placere sa relationeze cu clientii si sa fie implicat zilnic in derularea activitatii.
Partenerii interesati de colaborarea in sistem de franciza cu Pizza Flower vor beneficia de suport permanent in actiunile tactice si punctuale de comunicare, traininguri, acces la platformele de comunicare ale companiei, precum si consultanta pentru activitatile de marketing, retete, know-how, relatii cu furnizorii de marfa si alti parteneri cheie.
„Obiectivele noastre vizeaza extinderea retelei de locatii Pizza Flower in Bucuresti, mai intai si, ulterior, deschiderea de unitati in alte orase importante din tara, in functie de oportunitatile pietei. Oferim, alaturi de know-how, exclusivitate in fiecare teritoriu reprezentat de un sector sau un oras; de aceea vom deschide maxim o locatie in fiecare sector si nu mai mult de 3 locatii pe an, astfel incat sa le oferim colaboratorilor nostri mediul propice pentru dezvoltarea afacerii. Prima locatie deschisa de noi, in 2016, este situata in sectorul 3, este intrata in al doilea an de activitate si va activa ca locatie pilot pentru urmatoarele zone. La cerere, preluarea primei locatii este posibila.”, a declarat Traian Titirisca, Florar sef Pizza Flower.
Despre Pizza Flower
Deschisa pe 15 ianuarie 2016, Pizza Flower propune un produs diferit ca forma si gust. Datorita conceptului sau unic in Europa, in primul an de activitate pizzeria a inregistrat o cifra de afaceri de 60.000 Euro. Valoarea medie a bonului a fost de 46 de lei in prima luna si a crescut pe parcursul anului la 56 de lei.
Alintata “Gradinizza de flori”, prima locatie Pizza Flower isi desfasoara activitatea in Bucuresti, Calea Dudesti nr. 129, zona de preluare si livrare a comenzilor fiind Sectorul 3. Afacerea are o propunere diferita pentru iubitorii de pizza, diferentiindu-se prin-un mix intre conceptul in forma de floare, calitatea produsului si tratamentul special acordat clientilor casei. Sloganul pizzeriei este „Be Different. Eat Different.” Pornind de la 0, intr-un an afacerea si-a construit un portofoliu de 2436 de clienti unici, dintre care 180 clienti fideli ce comanda permanent de la Pizza Flower.